Bugatti – mados kompanionas atsipalaidavusiems miestiečiams
Bugatti prekės ženklas atsirado 1978 metais, Brinkmann įmonės marketingo vadovui atsivertus Milano telefonų knygą. Jau pirmame puslapyje jo žvilgsnis užkliuvo už pavardės Bugatti, kuri buvo lengvai įsimenama ir skambėjo pakankamai gerai, kad taptų stilingų drabužių linijos vardu.
Pirmus žingsnius mados pasaulyje šis prekės ženklas žengė su penkiais vyriškų paltų modeliais, kurie greitai sulaukė pasisekimo. Tad asortimentas palaipsniui plėtėsi, ir šiai dienai Bugatti siūlo drabužius bei aksesuarus ne tik vyrams, bet ir moterims.
Dabar prekės ženklą kuria jau trečia šeimos karta. Šeimos verslo varomoji jėga –įsipareigojimas kokybei ir istoriniam giminės paveldui. Taip užtikrinamas tęstinumas ir nepriklausoma dvasia.
Daugiau nei 10 metų Bugatti turi ir liniją moterims
Šio prekės ženklo mados kolekcijose susijungia Europos mados geriausios tendencijos ir idėjos. Tačiau jis nėra pretenzingas ar pabrėžtinai elitinis. Tai stilinga geros kokybės apranga, pasižyminti patogumu ir paprastumu.
Ramios spalvos, nesudėtingi drabužių siluetai ir kokybiškos medžiagos leidžia jaustis patogiai bet kokiose gyvenimo situacijose ir ramiai vertinti iššūkius, kad ir kokie iškiltų.
Bugatti drabužiais vyrai gali apsirengti nuo galvos iki kojų, rinkdamiesi iš didžiulės dydžių ir stilių pasiūlos. O nuo 2011 metų šią privilegiją turi ir moterys, kurios gali papildyti savo apranga šiuo prekės ženklu pažymėtais švarkais, rankinėmis, batais ir aksesuarais.
Su Bugatti drabužiais– kokybiškas stilius be pastangų
Bugatti drabužiai ir aksesuarai skirti atsipalaidavusiems miesto gyventojams, gyvenantiems čia ir dabar. Tiems, kuriems patogumas ir komfortas svarbiau už kiekybę, netruks pastebėti, kad prekės ženklas šį pažadą įgyvendina su kaupu ir leidžia džiaugtis gyvenimu nesukant galvos dėl aprangos. Nes su Bugatti drabužiais spintos turinys visada yra paprastas, patogus, kokybiškas ir be pastangų stilingas.
Europos dvasia alsuojantis Bugatti nuolat semiasi idėjų iš senojo žemyno kultūrų. Europos turtinga kultūrinė įvairovė yra nepaliaujamas įkvėpimo šaltinis šiam itališko prieskonio prekės ženklui, kuris kadaise pasiskolino vieno Milano gyventojo pavardę ir jau penktą dešimtį metų garsina ją visame pasaulyje kaip kokybiškos ir stilingos mados sinonimą.